Jobb tankar IGEN

Hmmm, ligger och grubblar mig sömnlös på nätterna...

Speciellt över det här jobb erbjudandet. Tjänsten var från början inte en sån som jag sökte aktiv utan jag blev erbjuden den via rekryteringsfirman.
Och rollen är spännande men det finns för många MEN kanske...
Har inte heller kunnat bolla mina funderingar med maken för minstingen är sjuk så det vabbas på dagarna.
Sen kommer kvällen och jag slocknar vid nattningen för att vakna vid 4-snåret.

Så nu hoppas jag på friska barn imorgon och snacklunch med maken. För sen är det helg och fullt ös och nästa vecka är jag gräsänka.

Och just nu, så lutar jag åt att jag kommer att tacka nej till tjänsten pga arbetstiderna. Vi får se hur flexibla de kan vara.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0