smått och gott

Jag skulle vilja kunna lägga så mycket mer tid på att skriva – nu blir det ju lite då och då och inte alls så ofta som jag vill.

 

Sedan blir det ju alltid en ganska ensidig bild av vem man är och hur man mår när man bloggar – den som läser skapar sig ju en bild utav den man är utifrån det man skriver och det blir ju kanske inte alla gånger så mångfacetterat som livet verkligen är. Och ibland när man skriver i affekt så kanske det som man skrev gällde just där och då, men när en tid har gått så tycker man annorlunda.

 

Några allmänna tankar bara J

 

Annars så har sommaren bjudit på en massa – men störst har väl varit att efter 10 dagars Extravaganza diet så insåg jag att vi är gravida! Så då blev det bara till att börja äta igen och det gick ju bra i ett par veckor och sen bestämde sig min kropp för att den inte tyckte om något och inte ville behålla något! Tackar Gudarna för att det finns medicin mot graviditetsillamående och att jag numera bara spyr på morgonen.

 

Så det är ju den största förändringen just nu i mitt och min familjs liv – det blir en spännande resa och förhoppningsvis går det bra hela vägen.

 

På den professionella sidan så har jag tagit ytterligare ett steg i riktningen att en dag förverkliga min dröm. Vid sidan om mitt 9-5 jobb så har jag antagit en utmaning som heter duga och det är så spännande, skrämmande och lärorikt. Jag får jobba och plugga med de främsta inom yogavärlden i USA och Canada – och ska bygga ut mitt svenska nätverk inom yogan också… Mer om det sen när jag vet lite mer…

 

Voila  - sköt om er!

 

namasté

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0