en liten kortis

Har inte skrivit på länge och det beror främst på att det har varit så mycket den sista tiden som har hänt – positiva saker. Och jag har en förmåga att glömma att skriva om det som är bra – så det blir det ju tyvärr så att det här ofta blir en form av klagomur…

 

Nåväl, annars växer magen på mig och hormonerna svallar in med jämna mellanrum – jag är glad över att jag inte är min egen partner.

 

Och nu säger jag det igen – efter mamma ledigheten – om allt går bra vill säga – så måste jag ABSOLUT byta jobb.

 

Driver mig själv till vansinne på det här stället – det enda positiva är egentligen lönen – allt annat har handlat om förnuft beslut och rädsla för att bli pank…

 

Jaja, innan jag ventilerar all min frustration så slutar jag helt enkelt att skriva..

 

Over and Out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0