Version 2.0

Dramat fortsätter…

 

Min syster och hennes kille har nu uppgraderats från missbrukar version light 1.0 till den lite tuffare versionen missbrukarversionen 2.0 där droger och andra flickor ingår.

 

Syster har nu bott 2 nätter hos mig och gråtit ut och vill att alla bara ska vara som vanligt – gå tillbaka till hur det var innan allt det här satte igång.

 

OCH jag har så SVÅRT att hålla isär mig själv och henne för det är så djävla likt min resa. Så jag går omkring med en massa undantryckt ilska, sorg, stress, frustration som nu pockar på uppmärksamhet.

 

Och jag ser helt plötsligt en massa likheter mellan hennes kille och mitt X… Har inte sagt något till syrran för jag kanske bara färgas av mina egna erfarenheter.

 

Och som sagt var jag blir ARG – arg för att hon påminner starkt om mig själv för så länge sen – och jag blir frustrerad för jag kan inte skydda henne från att vandra sin väg och hon har en bit att gå (tror jag) innan hon kan klippa banden…

 

Hmmm, och arg på min gamla familj för alla förbannade hemligheter också… Syrran pratade med styvmamma igår och då fick hon reda på att plastbrorsan ju också hade ett drogproblem under högstadietiden. Hon hade ingen aning om det och det hade ju jag MEN jag trodde att alla visste det och att det inte var en hemlighet… ARGHHHH.

 

Nä nu ska jag till min terapeut - SKÖNT



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0