Tack

Äntligen är det fredag och sista dagen innan 7 dagars semester!!

 

Ska bli så skönt och förhoppningsvis kommer vi iväg till den franska Rivieran. Jag ser fram emot lata dagar – så lata som de nu kan bli när man har en aktiv liten 4-åring med sig J

 

Det har ju varit lite rörigt på sista tiden, så det ska bli skönt att få tid med bara familjen.

 

Sedan måste jag bara få berätta att jag är så tacksam för att jag har en så underbar familj, moster, vänner, terapeut. Jag är så tacksam att jag faktiskt har jobbat mig ut ur mitt mest akuta helvete och att det i varje dag finns något som kan få mig att skratta (eller le i alla fall de dagar som är värst).

 

Jag är så lycklig över att jag inte har ett hjärta som blöder dagligen längre, att livet inte längre bara handlar om överlevnad, att offerkoftan inte är fastklistrad på mig, att jag valde att fly från mitt gamla liv.

 

Jag är så otroligt tacksam över att jag lever och att jag får lära mig något nytt varje dag.

 

Så tack alla ni som har varit med mig på vägen och funnits där när jag inte var mottaglig för det.




Bifogar en bild på Fröken Lagom 1998 när jag satt fast i en nedåtgående spiral... Tack för att det här ligger i det förflutna





Så ta hand om er själva och varandra!

Fröken Lagom



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0