hormongalen

Alltså MIZ Lagom är inte riktigt på plats i skallen just nu... Jag har laddat med en dubbeldos av hormoner för ett fertilitetstest och blir helt GALEN.

Verkligheten försvinner helt och jag befinner mig i ett hormonrus - vilket i mitt fall innebär DEPP, mörka tankar och ledsen, ledsen, ledsen.

Vet att det bara är en tidsfråga tills hormonerna har gjort sitt och de kommer ur systemet - men att vara så här LABIL är inte roligt och liknar alldeles för mycket min självmordsbenägna period - när jag var som deppigast och innan jag påbörjade medicinering.

Naturligtvis tar sig nog min nästan-gå-in-i-väggen förmodligen extra mycket uttryck så här - plus all affekt som jag hamnade i efter min påbörjade separation men min psykolog...

"Det är mycket nu"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0