hmmm... dag ett avklarad

Äntligen har jag fått till blogg sidan lite - cyberspace är inte riktigt min vän alla gånger...

Och jag har idag påbörjat en utmaning som heter duga - jag har hoppat på Xtravaganza (www.xtravaganza.se) för att gå ner de där sista struliga kilon - många anledningar till det... förutom bikinisäsongen.

Nåväl det innebär att jag gör deras Helfart program och har idag avslutat min första dag på bara flytande måltidsersättningar... Utmaningen blir att fortsätta framåt och andas igenom det - såååå mycket handlar helt plötsligt om mat - och det känns som om alla äter hela tiden.

Nej då jag är inte avundsjuk - bara lite kanske :-)

nu ska jag dricka ett sista glas vatten och sedan SOVA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0