hmm, var det ödet eller bara vanlig magsjuka?

Helt enkelt är det lite ironiskt att jag la så mycket tid på att känna mig stressad inför julafton ;-)

Kanske var det här ett sätt att bli påmind om att man ska leva i nuet istället. Blev igår naturligtvis dålig med magsjuka. Var alldeles för nära vän med toaletten under dagen och när jag inte var där så sov jag.

Idag är det bättre, men för att inte riskera att smitta någon, så är jag nu ensam hemma och resten av familjen borta och firar med släkten inklusive min mamma.

Så kan det gå ibland. Nu ska jag istället sova en stund och senare titta på en film. Se till att vila ordentligt så att jag i morgon kan få vara med och leka igen


Var rädda om er själva och varandra!!

GOD JUL CYBERSPACE

Fröken Lagom


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0